RTV Kragujevac posle 45 godina u privatnom vlasništvu

PrintRadio Televizija Kragujevac, koja trenutno ima 70 zaposlenih a 26 se odlučilo da uzme socijalni program, posle 45 godina prestala je da bude gradski mediji.

Iako je prvobitna vrednost televizije bila 230 hiljada evra, zbog neisplaćenih obaveza iz 2014. Godine, prodata je za 85 hiljada evra.

Početkom septembra privatizacija će biti završena do kraja i Radio Televizija Kragujevac preći će u privatno vlasništvo.

-Mi se iskreno nadamo da ćemo, pored tehnike koja bude obnovljena i pored inovacija u poslu koje uvodimo, biti vodeća medijska kuća u ovom delu Srbije – veruje Slobodanka Šmigić, zamenica direktorke Radio Televizije Kragujevac.

Gradonačelnik Kragujevca Radomir Nikolić izjavio je da se nada da će kupac, ako se sprovede proces do kraja, da očuva televiziju u životu i da održi broj zaposlenih.

Opozicione stranke nisu zadovoljne kako trenutno Televizija Kragujevac izveštava o njihovim aktivnostima.

-Televizija Kragujevac je već pokazala odmah kako će izgledati vlasnička struktura s obzirom da je obrisala sve vesti na svom internet portalu vezane za Demokratsku stranku ali i opozicione stranke. Tamo se i u istoriji nalaze vesti koje se tiču samo onih stranaka koje čine lokalnu vlast – napominje Dušan Obradović, predsednik Gradskog odbora Demokratske stranke.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *